- Key member of senior leadership team at MBIE
- Economic policy leadership role, proven collaborative leadership experience a must
- Opportunity to lead some passionate and highly engaged teams
- He tino mema mō te rōpū whakahaere matua ki MBIE;
- He tūranga whakahaere kaupapa here ā-ōhanga, me mātua mārama hoki ki te mahi tahi;
- He tūranga e whai wāhi ai koe ki te ārahi i ētahi rōpū e pakari ana.
As Deputy Secretary, Strategic Policy & Programmes you will be responsible for managing dynamic team and key functions past taking a system wide strategic lens to economic policy, regulatory stewardship and additional programmes required in our organisation.
Ko tā te Hekeretari Tuarua mō Te Waka Pūtahitanga, ko tāu mahi he ārahi i tētahi rōpū hirahira me ōna tūmomo whakahaeretanga kia whānui atu ngā tirohanga mō ngā kaupapa here ā-ōhanga, mō ngā tikanga tauturuki, me ētahi atu kaupapa e tika ana kia whāia e tēnei rōpū whakahaere.
We are looking for a highly credible leader who has had proven success leading in the economic policy sector and a track record of delivering through collaboration with other Government departments and stakeholders. You will have the opportunity to lead some passionate and highly engaged teams including MBIE’s strategic policy group, Māori and Pacific economic development and MBIE’s program to reach excellence in regulatory stewardship. At times this business group is required to set up and develop new functions which may be, once developed, transferred to other parts of MBIE and the wider public system.
E whai ana mātou i tētahi kaiwhakahaere matua e tautōhito ana ki te ārahi i ētahi rōpū ratonga rangatōpū ōhanga, e pakari ana hoki i roto i ngā mahinga ngātahi me ētahi atu tari kāwanatanga, hunga whaipānga hoki. Ka whai wāhi koe ki te ārahi i ētahi rōpū e hihiri ana, e turipū ana, pērā ki te rōpū kaupapa here rautaki a MBIE, ki te whanaketanga ōhanga mō ngāi Māori me ngā iwi o Te Moana nui a Kiwa, tae atu hoki ki te kaupapa whai hiranga a MBIE mō ngā tikanga tauturuki. I ētahi wā, ka tohua mā tēnei rōpū pakihi e whakatū, e waihanga i ētahi āheinga hōu hei whakamahinga mā ētahi atu wāhanga ki MBIE, otirā, ki te pūnaha tūmatanui.
As Deputy Secretary, Strategic Policy and Programmes you’ll be a key member of and contributor to the Senior Leadership Team, working collaboratively to ensure MBIE is delivering on its purpose – to ‘Grow New Zealand for All’ and delivering the MBIE organisation strategy Te Ara Amiorangi.
Ko tā te Hēkeretari Tuarua mō Te Waka Pūtahitanga, ka noho koe hei tino mema e mahi tahi ana me te Rōpū Whakahaere Matua, e mahi tahi nei ki te whakatutuki i te whāinga matua a MBIE – kia ‘Whakawhanake i a Aoteroa mō te Katoa,’ me te whakatutuki hoki i te rautaki ahungaroa a MBIE, ko Te Ara Āmiorangi.
E kimi ana mātou i tētahi kaiwhakahaere whai mana e – We are looking for a highly successful leader who has:
- Significant experience at a senior executive level in the State Sector with extensive experience in economic policy leadership;
- A reputation for leading complex, diverse functions and delivering results;
- Proven strategic leadership experience at a senior level in a large and complex organisation;
- Demonstrated ability to take a broad perspective and consider the implications of situations in terms of the wider context beyond MBIE; and
- Demonstrated political acumen and ability to work with Ministers.
- Experience in growing and developing new teams and ideas (incubator).
- Whai wheako ana ki roto i ngā mahi whakahaere matua ki te rāngai kāwanatanga, me ōna māramatanga ki ngā whakahaeretanga kaupapa here ā-ōhanga;
- Hau nei te rongo mō ōna pūkenga whakahaere āheinga e uaua ana, e whānui ana hoki, ā, me te whakatutuki whāinga;
- Hau nei te rongo mō ōna pūkenga whakahaere ki te rāngai whakahaere matua ki roto I tētahi rōpū whakahaere nui;
- Taea ana te whakatauira mai i tōna māia ki te whakaaro whānui, me te whai whakaaro hoki ki ngā whakahīrautanga mō te āhua ki ngā momo horopaki ki tua atu i a MBIE;
- Taea ana te whakatauira mai i ōna pūkenga tōrangapū, me tōna pai ki te mahi tahi me ngā Minitā;
- Taunga ana ki te whakapakari, me te whakawhanake ake i ētahi rōpū hōu, me ō rātou whakaaro (he kaiwhakapūmau).
Ētahi kōrero mō MBIE: – About MBIE:
MBIE’s goal is to create a resilient and high-performing economy that delivers real and ongoing quality of life for all New Zealanders.
Ko te whāinga matua a MBIE he whakatū i tētahi Ohanga e pakari ana, e toitū ana kia tino ora rawa atu ai a Aotearoa whānui.
We do this by working with others to create an environment that supports businesses to be more productive and internationally competitive, enables all New Zealanders to participate in the economy through improved job opportunities and by working to ensure quality housing is more affordable.
Ka tutuki tēnei i tā mātou mahi tahi me ētahi atu ki te whakatū kaupapa e tautoko marika ana i ngā pakihi ki te whakaora i ā rātou anō kia whai hua ai puta noa i te Ao, ā, e whai wāhi mai hoki a Aotearoa whānui ki ngā mahi ohanga mā roto mai i ngā toronga mahi, i ngā kaupapa whakatū kāinga hoki.
Our way of working is guided by our values which shape our behaviours.
Ko ā mātou mātāpono kei te ārahi i ā mātou mahi me ā mātou whanonga.
- Mahi Tahi – Better Together
- Maia – Bold and brave
- Pae Kahurangi – Build our Future
- Pono Me Te Tika – Own It
Our aspirations are echoed in our Māori identity – Hīkina Whakatutuki – which broadly means ‘lifting to make successful’.
Ko ā mātou tūmanako e titia ana ki tō mātou Māoritanga, ārā, kia “Hikina Whakatutuki”
Me pēhea te tono: – How to apply:
All applications must be submitted via the MBIE online process https://careers.mbie.govt.nz/jobs/MBIE-1532732
Me mātua tukua mai ēnei tono mā tā mātou tukanga tuihono.
Applications close at 5pm on Sunday 30 May 2021.
Ka kati ngā tono hei te 5pm.